|
S: George of the Jungle (DMC Exclusive Blu-ray) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2020 kl. 22:53 |
Jeg vil gerne sælge en Blu-ray film i Disney Movie Club Exclusive serien. Den er regionsfree fra USA og med engelske tekster. Filmen kan kun købes gennem Disneys egen filmklub, forbeholdt for amerikanske borgere, eller gennem tredjeparts sælgere på ebay til høje priser.
- George of the Jungle Jeg betalte selv 330,- inkl. porto til Danmark. Jeg sælger den nu for 130,- plus porto!
Redigeret af falle - 08-Marts-2020 kl. 13:06 |
|
![]() |
|
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
![]() |
|
solgt Honey, I shrunk the kids
|
|
![]() |
|
opdateret med ny pris
|
|
![]() |
|
op igen
|
|
![]() |
|
op igen
|
|
![]() |
|
Mike7777 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Hej
Jeg tager gerne denne og din Gremlins 4K for 200kr ![]() Mvh Mikael
|
|
![]() |
|
hej Mike
Jeg kom lige ind for at skrive at netop denne titel er blevet solgt :( Kan du bruge andet 4K? Skal opdatere 4K tråden med en ny titel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |