recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: GIK Acoustics 242 Acoustic Panel *SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: GIK Acoustics 242 Acoustic Panel *SOLGT*

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: GIK Acoustics 242 Acoustic Panel *SOLGT*
    Sendt: 14-November-2014 kl. 08:06
Jeg har en enkelt til overs af disse (sælges tre ad gangen). Ville høre om der er nogen der vil købe en enkelt. Sælges ikke til foræringspris, alternativt kommer den bare på loftet til der bliver brug for den.

Pris: 400 kr.

Skal afhentes i København N.

Brilliant White
600mm x 1200mm x 67mm
4 kg

Redigeret af MaXer - 18-November-2014 kl. 21:18
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Chromax Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chromax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 10:23
Hvis du kunne lokkes til at sende med posten, så kunne jeg godt snuppe den sidste
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 11:37
Det vil jeg da overveje, hvis der ikke er nogen der kan afhente. Jeg går ud fra at du betaler porto, hvis det er? Jeg skal i så fald også lige have anskaffet noget at pakke den ind i.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2014 kl. 09:55
Opper lige efter en der kan afhente på adressen.

Chromax, jeg holder samtidigt øjne åbne efter noget pap at komme omkring den i tilfælde af at den skal sendes til dig.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 05:30
jeg henter den gerne for 350,- i løbet af ugen..
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 07:52
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

jeg henter den gerne for 350,- i løbet af ugen..
Du kan få lov at hente det i løbet af ugen for 400,- Wink
Eller hvis Chromax springer fra, og der ikke er nogle bud over.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu