|
S: GIK Acoustics 242 Acoustic Panel *SOLGT* |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2014 kl. 08:06 |
Jeg har en enkelt til overs af disse (sælges tre ad gangen). Ville høre om der er nogen der vil købe en enkelt. Sælges ikke til foræringspris, alternativt kommer den bare på loftet til der bliver brug for den.
Pris: 400 kr. Skal afhentes i København N. Brilliant White 600mm x 1200mm x 67mm 4 kg ![]() Redigeret af MaXer - 18-November-2014 kl. 21:18 |
|
![]() |
|
Chromax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kunne lokkes til at sende med posten, så kunne jeg godt snuppe den sidste
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Det vil jeg da overveje, hvis der ikke er nogen der kan afhente. Jeg går ud fra at du betaler porto, hvis det er? Jeg skal i så fald også lige have anskaffet noget at pakke den ind i.
|
|
![]() |
|
Opper lige efter en der kan afhente på adressen.
Chromax, jeg holder samtidigt øjne åbne efter noget pap at komme omkring den i tilfælde af at den skal sendes til dig.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
jeg henter den gerne for 350,- i løbet af ugen..
|
|
![]() |
|
Du kan få lov at hente det i løbet af ugen for 400,- ![]() Eller hvis Chromax springer fra, og der ikke er nogle bud over.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |