|
Så gik Planetaxel konkurs:-( |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Min fejl. Det var sæson 4 jeg havde forudbestilt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
ØV - man kunne næsten altid finde ting hos dem man ikke kan finde i europa
![]() |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
|
Eller bare realistiske, hvis man ikke skal gå konkurs ![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
|
Axels priser var jo aldrig de laveste. Movie Worlds priser er til gengæld helt hen i vejret.
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Fantask.dk har en del anime på dvd reg. 1. Men det er meget dyrt. Fx Soul eater part 1 & 2 Planetaxel 276 kr. på blu-ray. Fantask - kun på dvd, 480 for 1'eren og 480 for 2'eren. Jeg ved heller ikke hvad jeg skal gøre nu. Måske får Laserdisken et større udvalg, når Planetaxel er lukket. Før har jeg også handlet meget hos cd-wow, men de sender fra Hongkong nu, så det dur kun når prisen er under 80 kr. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Jeden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 51 |
|
Jeg har forsøgt mig med Amazon.com enkelte gange med held. Hurtig levering som man kender fra amazon generelt og så kom der ikke told på. Til trods for at beløbene var på ca 150 kr
Men kommer da virkelig til at savne Axel for de gode priser og den tryghed der var ifm. told
|
||
![]() |
||
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
|
Så er der vel kun Bluraysforeveryone.com tilbage, hvis man vil undgå told
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Hvem er de egentlig? Jeg har aldrig hørt om dem. Hvor sender de fra?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Glem det, jeg kan se at man betaler, med pay pal, eller google checkout. Det gider jeg ikke.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
|
Det ved jeg selvfølgelig godt. Jeg ved også godt hvor dyrt det er. |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
|
Pis også, det er godt nok nederen. Laserdisken er desværre for dyre.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Det ser da ud som om han sender fra USA, så er der da moms på. Jeg kan ikke se noget på hjemmesiden om det. Ved du noget mere? |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |