|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 15-Maj-2009 kl. 07:37 |
Efter en forsikringsskade har jeg nu fået et nyt Panasonic 42PZ86 Plasma af forsikringen. Hvordan er det med Burn-In på de nyere Plasma modeller, er det stadig et problem? Skal jeg gøre noget specielt her i starten? |
|
Hilsen
Plouger |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ned sæt kontrast og lys lidt ned i starten, ellers brug det som du har med dit LG. Havde du burn in på dit LG siden du siger om der stadig er problemer. Har aldrig hørt om rigtig burn in på et PAN.
Redigeret af xcardman - 15-Maj-2009 kl. 08:01 |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej plouger. Korrekt hvad xcardman siger. Mht. burn-in skal du ikke have de store bekymringer over. Dog kan der der opstå retention, eks. kan mit pz85 ikke rigtig lide tv2news's lille ur God fornøjelse med det |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ja mange med lcd eller overvejer plasma snakker altid om burn in
Men retention er det rigtig ord og det er langt fra det samme som burn in. Bare nyd dit nye tv. Redigeret af xcardman - 15-Maj-2009 kl. 09:26 |
|
![]() |
|
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Eksempel: Jeg gamede Metal Gear Solid 3 6 timer i træk på mit PZ80 og oplevede ikke det mindste spor af retention da jeg gav mig til at se fjernsyn bagefter.
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Har også næsten lige fået et Pana 42PX80, og der hentede jeg den der "Kør-ind" dvd herfra.. kørte den lidt i starten, men det orker jeg altså ikke mere.. Nu kører det når det kører, og er slukket når det er slukket. Det bliver selvfølgelig også kun brugt når vi går i seng, eller ligger og dovner den i sengen om morgen.. Det kommer nok til at tage længe før det kørt helt til :)
Dog kan jeg godt forstå du vil være på den sikre side med dit nye tv :) Redigeret af RuneH - 15-Maj-2009 kl. 14:18 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |