|
Så har "Klubben"..... |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
WOW! HFK er skiftet fra en slags snake oil til en anden. Troværdigheden er som vanligt i bund i den branche.
Redigeret af Trumle - 28-Juni-2015 kl. 08:36 |
||
antilles
Super bruger Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Here we go again - endnu en "er dyre kabler bedre" diskussion
Well faktum er vel, og sådan tror jeg faktisk de fleste herinde har det, hvad end man "tror" på at dyre kabler gør lyden bedre eller ej: Hvis man køver AV udstyr der koster i den dyre ende, så føles det bare mere rigrigt at købe et lidt dyrere kabel og sætte det hele sammen med. Hvad enten det gør noget for lyd/billede eller ej. - Hvilket jeg absolut ikke mener, MEN jeg har da også et dyrt (300kr) HDMI kabel mellem reciver og TV.
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er så én af de mere SJOVE "kabel-tråde", jeg har set - UDEN at nogen pisker en stemning op!! TAK for det!!
|
||
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
HDMI kabel med pile, smart eller noget. Det er jo rart billede og lyd flyder den rigtige vej. Nå suk :)
|
||
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
haha ja :)
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du vender det den modsatte vej kan du bruge dit tv som kamera, great til skjult overvågning når du ikke er hjemme!
|
||
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja holder mig selv til de billigste fra nu af, købte den 2-3 billigste option, pga. kablet og stikket føles bedre, men nu efter at skulle inden for 1 år skifte SAMTLIGE kabler ud fordi de begyndte at have handshake problemer. (de var 4-5 år de kabler)
efter at have skildt kablet af, så er min konklusion at det er "eroderet" konnektor punkter. kablerne har aldrig været disconnected. så kan man lave 2 konklusioner, jeg har brug for DYRERE kabler, eller som jeg gjorde... fra nu af køber jeg 2meter HDMI kabel til 30kr, og skifter når det går galt... jeg har da et "for dyrt" 15meter HDMI kabel, og ja det er aldrig gået i stykker, men det kostede også 1000kr DENGANG (det er tilbage i 2007-8) føler stadig det var alt for dyrt.
Redigeret af Rasmusdc - 29-Juni-2015 kl. 09:18 |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg går ikke ud fra, at det er Audioquest kabler du har?
M.v.h. |
||
Sven Palvig
Super bruger Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for tippet. Jeg undrer mig over, at de ikke har strømkabler. Jeg tror, at hvis du vil debattere kabler, så må du bruge andre debats forums, hvor mennesker kan høre lydforskelle. |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ønskede nu ikke at debattere kabler. Det var blot til info. Men ja, de barnlige kommentarer står i kø... M.v.h. |
||
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Strømkabler og alt det andet er på vej. Vi får hele AQ sortimentet.
|
||
bruger udmeldt 27
-- Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er det næsten ærgerligt at der ikke er brug for en kontaktflade der ikke oxiderer på et toslinkkabel |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |