|
S: harman kardon AVR 370 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2017 kl. 17:38 |
Sælges harman kardon AVR 370
Den er lidt over 2 år gammel. eneste problem er at volume knappen på reciveren har sig eget liv den skruer lidt op og lidt ned når man drejer på den dog ingen problemer når man bruger remoten. pris ide 2000 kr befinder sig i 9900
|
|
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
![]() |
|
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen?
|
|
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Hej,
hvor varm bliver den ved alm brug (fx alm tv kig med hdmi ARC input?) Jeg har en onkyo 609 der for anden gang døjer med hdmi og bor selv i nordjylland. Problemet er dog at den vil komme til at stå i et hifi skab med stof-front - så hvis den bliver varm dur' det ikke. (det gør min onkyo..) |
|
![]() |
|
Den bliver godt lun af almindelige brug men den har jo en blæser bag i
|
|
Sony 55x9005b
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
jo men hvis det luft der står bagved er 55 grader nytter det jo ikke meget ;) Der er også blæser(e) i min Nr609 - men den bliver temmelig varm alligevel.
desværre valgte min NAS at stå af igår, så finanserne er ikke lige til udskiftning pt, selvom det er en fin reciever du har der. Er begge fjernbetjeninger med, såvidt jeg kan ses kommer den med en zone2 fjernbetjening
|
|
![]() |
|
Ja begge fjernbetjeninger er med, har aldrig brugt den til zone 2
|
|
Sony 55x9005b
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
Vil lige give et gratis bump.
Har selv samme forstærker og den spiller super, og det med Zone 2 virker rigtig godt, Der kan vælges 2 forskellige lydkilder til de 2 zoner. Så kan klart anbefale den hvis man vil have en god reciever med rigtig mange HDMI inputs. Waver
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |