|
S: Harman Kardon BDS 5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
julefanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2015 Sted: Kalundborg City Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2015 kl. 10:26 |
Jeg har en Harman BDS 5 Blu-ray Reciever, som jeg overvejer at skille mig af med.
Hvad tror I sådan en kan sælges for? Den er ca. 4 år gammel, og fungerer perfekt. 5 x 65 Watt Dolby: TrueHD, Digital 5.1, Pro Logic II, Virtual Speaker DTS: DTS-HD Master Audio, DTS HDMI Video Resolutions: 1080p/24, 1080p, 1080i, 720p, 576p, 480p Compatible Playback Formats: BD-ROM, DVD-Video, DVD-R/-RW, DVD+R/RW, CD, CD-R/-RW, MP3, WMA, JPEG Link: http://www.soundandvision.com/content/harman-kardon-bds-5-blu-ray-receiver#cLOCtYu2C6UWBkE2.97 Redigeret af julefanden - 28-September-2015 kl. 11:13 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1/4 af nyprisen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |