|
S: Harmony One + PS3 Adaptor og Logitech 5.1 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er set sendt som pakke, pakket super godt ind, så er jeg køber.
Pakke uden omdeling er fint. |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Er det sendt som pakke, pakket super godt ind, så er jeg køber.
Pakke uden omdeling er fint. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Undskyld det sene svar DVDO, for meget arbejde, for lidt fritid :)
Men ja, det er sendt som pakke.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Sonos solgt til DVDO.
Resten er der stadig.
|
|
![]() |
|
Har tilføjet lidt ekstra.
|
|
![]() |
|
mikkelsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
Byder 400kr. for DALI Center, afhentet
|
|
![]() |
|
Vi kan mødes på midten. 500kr.
|
|
![]() |
|
Ingen der kan bruge noget af dette. Hvis priserne er helt urealistiske, så er det som sagt til forhandling.
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Hvad siger du til 300,- inkl. porto for Harmony?
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Har lige fået et bud på 300 plus forsendelse andetsteds.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg kunne godt være interesseret i centeren til en pris på 500,-
Synes bare der langt til Hillerød.
Kommer du i nærheden af Taastrup?
|
|
![]() |
|
500kr er for lidt. Men den er også gået til de 600kr jeg ønskede.
Beklager det sene svar. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |