recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: HDhomerun (HDHR-EU) *SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: HDhomerun (HDHR-EU) *SOLGT*

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: HDhomerun (HDHR-EU) *SOLGT*
    Sendt: 02-December-2012 kl. 21:52
Sælges: HDhomerun (HDHR-EU)
Fast pris: 350 kr. plus porto (50 kr. ved GLS)
Sted: Århus

Der er ingen kvittering eller org. indpakning med.

Redigeret af Elmstrom - 03-December-2012 kl. 13:15
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 21:55
Ny eller gammel version?
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 21:57
Som skrevet er det model: HDHR-EU
aka. gammel :)
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 22:04
Hvis det er med DVB-C (mpeg4) tuner køber jeg gerne.. (til brug sammen med yousee)
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joensson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 10:30
Jeg kender ikke sælger, men har selv en HDHR-EU og på kassen og labelen på boksen står der DVB-T og ikke andet. 

Men en firmwareopdatering (meget nem at lægge på, hvis ikke det allerede er sket) gør at den også har DVB-C tuner.

Den virker perfekt til at tage de ukrypterede kanaler på DVB-T og DVB-C.

Opdatering:
Angående MPEG4 tuner eller ej, så er det ikke HDHomerun boksen der dekoder dit signal. Det eneste den gør er at videresende den MPEG-Transport Stream som modtages over enten DVB-T eller DVB-C. Derefter er din PC, TV, Tablet eller hvad du nu har som som skal håndtere dekodning af MPEG-2/4.

Selv bruger jeg et hjemmelavet tool til at starte optagelser og gemme dem til disk. Toolet kører på min NAS, så jeg har kun HDHR og NAS stående tændt for at agere recorder. Senere bruger jeg så XBMC eller VLC til at afspille med på hjemmets computere. På min iPad2 bruger jeg Goodplayer app'en til at afspiller MPEG-TS. Det virker dog bedst med SD optagelser da HD optagelser kræver mere båndbredde end iPad2'en kan hive ned over mit Wifi. Så for at det virker flydende på iPad2'en er jeg begyndt at transcode visse optagelser til MP4 (virker også til Android enheder).

HDHR kan optage et helt multiplex ad gangen, gør man det er det op til din afspillersoftware at indstille på én af kanalerne i transport streamen. Default er vist nok at forskellige afspillere bare tager den første stream i transport-streamen. VLC f.eks. kan skifte mellem de forskellige streams i multiplexet. 

/flemming

Redigeret af joensson - 03-December-2012 kl. 10:48
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 13:14
Den er solgt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu