recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: HDHomerun
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: HDHomerun

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Stormers Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stormers Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 19:28
Sælger du kun afhentet? (Bor i Odense)
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:03
Fastholder så mit "bud"..
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:04
Hej Jesper.

Hvad kunne du tænke dig at give oven i tuneren, så må jeg jo finde ud af hvad jeg gør med den sidste tuner;)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Stormers Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stormers Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:39
#Niepe beklager jeg havde overset dit bud.
#Jesper. Jeg byder så 750kr.
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 11:52
Jeg beklager meget, at jeg er nødt til at annullere salget, og beklager dermed også den tid i har spildt på salget.

Men det forholder sig sådan, at de forskellige løsninger med digital devices som jeg havde set på ville kræve, at jeg var nødt til at have et kort udenfor mit Origen ae kabinet, og havde i den forbindelse overset at jeg også skulle strømføde den med 12v,

Så jeg stopper midlertidigt salget indtil jeg har fået undersøgt mulighederne for at bruge 2 stk. Anysee E30 Plus tunere

us

Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Så jeg stopper midlertidigt salget indtil jeg har fået undersøgt mulighederne for at bruge 2 stk. Anysee E30 Plus tunere

Har du selv AnySee E30? Og hvis ikke, er du interesseret i byttehandler med AnySee E30?
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Har du selv AnySee E30? Og hvis ikke, er du interesseret i byttehandler med AnySee E30?

Nej jeg har ikke en AnySee tuner som skrevet vil jeg undersøge mulighederne for at køre med 2 AnySee E30 plus tunere.

Og det skal være AnySee E30 Plus idet det er den jeg skal bruge til Yousee kabel TV
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 13:49

Og det skal være AnySee E30 Plus idet det er den jeg skal bruge til Yousee kabel TV

Det er også E30 Plus jeg har (kan ikke huske om det er C, den sorte, eller C/T combo modellen, den hvide).

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 12:14
Hvad havde du forestillet dig i en byttehandel? Hos MMVison koster AnySee E30 Plus 600,-kr. HDHomerun ny model, som er den jeg har, koster 1299,-kr
Jesper

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 13:00

Hvad havde du forestillet dig i en byttehandel? Hos MMVison koster AnySee E30 Plus 600,-kr. HDHomerun ny model, som er den jeg har, koster 1299,-kr

Tjaah, til de nypriser kan man ligeså godt beholde sit gamle udstyr... Bemærk dog at E30C Plus ikke er på lager hos MMVision, og at der er tale om den gamle model som mig bekendt ikke produceres mere. Jeg går ud fra at der er en grund til at du ønsker den gamle model i stedet for den nye E7? 

Et forslag kunne være bytte + 350 kr.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 14:05
E30C Plus er ikke nogen gammel model og er stadig i produktion, det er blot kun en DVB-C tuner og det er kun det jeg skal bruge, det giver ikke mening for mig at betale 450 kr. mere for at få DVB-T med i købet, da jeg aldrig kommer til at bruge DVB-T
Jesper

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperLund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 14:19

E30C Plus er ikke nogen gammel model og er stadig i produktion, det er blot kun en DVB-C tuner og det er kun det jeg skal bruge, det giver ikke mening for mig at betale 450 kr. mere for at få DVB-T med i købet, da jeg aldrig kommer til at bruge DVB-T

Hvor mange butikker kan du finde som har E30C Plus på lager? Men spørg MM Vision om den kommer om 20 dage...

Anyways, det ændrer ikke ved mit forslag...

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu