|
S: HDMI kabel 15m |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rittig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2012 kl. 10:45 |
Sælges: HDMI kabel på 15m i høj kvalitet.
Der er tale om dette kabel: http://www.av-connection.dk/?PGr=4273&ML=785
Nypris 1200kr, prisforslag 400kr.
Kablet har været brugt et par gange, men aldrig fast monteret Det er som nyt.
Afhentes i Aalborg, da det er lidt besværligt at sende.
Redigeret af Rittig - 11-August-2012 kl. 17:43 |
|
![]() |
|
Rittig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny prisidé: 400kr.
|
|
![]() |
|
Slet ingen interesserede?
Ny priside: 300kr! (for et 1200kr's kabel)
|
|
![]() |
|
Recordman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Jeg vil gerne købe, men det kræver desværre at kablet sendes. Giv lyd hvis det kan lade sig gøre.
|
|
![]() |
|
spersson2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 493 |
Hej RITTIG
Ër der interresse for noget nytteværk ¨måske? - har også en del kabler liggende (bare spørg:) )
Her er ting jeg lige har annoncer på i øjeblikket:).
Mvh
Søren
|
|
Ht Energy: f:22.2 b:22.1 c:rvs reference Tv:samsung LE40M87 Kabler:Subra,ixos |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Vil også gerne købe, hvis kablet kan sendes til KBH - det er vel ikke så besværligt at smide det i en kuvert og sende det ?
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
Hej
Byder 300, bor ved randers
|
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Jeg byder 325 hvis det kan sendes østpå...
|
|
![]() |
|
Recordman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Det ser ud til at vi har en ny situation, hvis du er villig til at sende.
Byder 450,- plus porto.
Redigeret af Recordman - 16-August-2012 kl. 23:19 |
|
![]() |
|
Ja, okay, så har vi en ny situation... Okay, jeg havde håbet på at kunne slippe for at sende kablet, men pyt.(Det er et kvalitetskabel, det skal det være, for at kunne transportere et HDMI signal 15m uden signaltab, så det er ikke kun dyrt, det er også tungt og stift).
Recordman har budt 450,- pp.
Recordman, send mig lige en PB med navn/adresse, så finder jeg ud af hvad pp bliver, og så betragter vi kablet som solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |