recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Hegel HD20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Hegel HD20

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 45 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-Februar-2010
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Hegel HD20
    Sendt: 12-September-2012 kl. 17:46

Denne fantastiske DAC er virkelig noget af det mest enestående indenfor hifi der findes. Den spiller helt formidabelt og har ud over usb indgang, 2 coax og 1 optisk indgang!

den spiller i det hele taget helt fantastisk og kan også anvendes som forforstærker hvor den gør det rigtig godt! mange funktioner findes på DAC'ens fjernbetjening der også kan bruges til andre Hegel produkter!
Få det seneste skud fra stammen til en pris der selv fra ny, fejer benene væk under de fleste andre DAC's

Ny pris: 9.999,-
Min pris: 6000,-
Kom og få et lyt :)

Befinder sig i Solrød

Til top
Bruger udmeldt 45 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-Februar-2010
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 17:02
Bump
Til top
geodeo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-September-2012
Sted: kalvehave
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geodeo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 21:33
Hej
Jeg er interesseret, vil gerne komme og høre den.
Skriv og lad os aftale en tid.

Hilsen Georg
Til top
Westergaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Westergaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2013 kl. 14:55
kan se at det er en ændre tråd. Er den solgt? vh Mads
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu