|
S: hjemmebio lir.. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg kunne ikke afhente som aftalt. Useriøst???
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
jeg har tilbudt dig at sende varerne istedet men det har du givet afslag på..
ja det er useriøst at få folk til at holde på varer i 1 uge for derefter at aflyse, selvom man får et fint tilbud om forsendelse..!
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Hvad skal du have istedet for den JVC? så den på dba. savle savle men prisen er lige mere end hustru tillader. Leverer ellers perfekt billede når du har vist frem :D
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
jeg tror jeg vil prøve noget DLP projektor..
skriv gerne her istedet :-) : Redigeret af strecker - 22-September-2014 kl. 09:56 |
|
![]() |
|
stadig lidt hyggelige billeder til salg.
|
|
![]() |
|
byttes væk for væske..!
|
|
![]() |
|
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
THX - væske? Hvilken væske? :)
|
|
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
|
|
![]() |
|
det står i første post..
væske = de brune dråber / champion of soda / opium på flaske //// Coca cola..!!!
![]() |
|
![]() |
|
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Tror jeg har en halv 1,5L i køleskabet ude i skuret. Den var sidst i brug til Nytår 2012. Men cola er vel cola?
Spøg til siden. Hvor mange dråber ønskes der for THX - evt også din 3-i-1ramme (y)
|
|
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
|
|
![]() |
|
Hvis du bare slæber 1.5 liter med så bytter vi over :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |