recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Hjemmebio

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
nunbaggi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nunbaggi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 15:24
Kom med bud
Til top
Nidhug Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-April-2013
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nidhug Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 16:11
Kunne godt bruge et lærred 😝
Er det 16:9 lærred? Hvilken model?
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 16:56
Had forestiller du dig af pris for receiveren?
Til top
flexq Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Februar-2009
Sted: Nørresundby, DK
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flexq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 21:39
Hej, hvad havde du forestillet dig at pris på dit lærred? 

Jeg skal ned i det område alligevel i morgen, så hvis prisen er rigtig, så kunne jeg godt smutte forbi og hente det.
Jeg var her !
Til top
Waldove Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-December-2015
Sted: Horsens, DK
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waldove Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 22:18
Hej, har du en pris på disse to ting? Og hvad stand er de i, er der ridser eller mærker på dem?

Surr: Jamo E8Sur.2 Ahorn
Sub: Jamo E8sub sort
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nunbaggi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 14:58
Beklager de sene svar men har lige været på ferie, kom gerne med bud hvis i stadig er interesseret :-)

Til top
Waldove Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waldove Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 20:16
Der er bare i orden.

Det kommer lidt an på standen af dem? og så kom jeg lige til at se at Jamo har lavet to forskellige modeller af den Sub, kan du svare på om det er den smalle eller den lidt buddet model, måske info om tommer sub enhed og watt? også gerne nogle billeder hvis du har mulighed for det?

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nunbaggi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 08:52
Det er denne sub, og de er i god stand
Til top
Waldove Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waldove Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 19:50
Det ser godt ud, og efter hvad jeg kan se sådan rundt på nettet hvad de går for brugt, så vil jeg byde 500,- for (Sub: Jamo E8sub sort), og 600,- for (Surr: Jamo E8Sur.2 Ahorn), i alt 1100,- og jeg kommer fra Horsens af, så kan godt komme og hænde dem.

Hvad siger du til det?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nunbaggi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 19:09
Ellers tak, så vil jeg hellere beholde dem :-)
Til top
Lonberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lonberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 20:44
kan du tage billeder af stolene, eller linke til dem et sted på nettet?
Til top
Waldove Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waldove Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 02:05
Hvad så hvis jeg går op i 1400,- for (Sub: Jamo E8sub sort) og (Surr: Jamo E8Sur.2 Ahorn) i alt. ?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu