|
S: Hjemmebio |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
nunbaggi
Super bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kom med bud
|
|
Nidhug
Ny bruger Oprettet: 27-April-2013 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne godt bruge et lærred 😝
Er det 16:9 lærred? Hvilken model? |
|
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
Had forestiller du dig af pris for receiveren?
|
|
flexq
Junior bruger Oprettet: 17-Februar-2009 Sted: Nørresundby, DK Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, hvad havde du forestillet dig at pris på dit lærred?
Jeg skal ned i det område alligevel i morgen, så hvis prisen er rigtig, så kunne jeg godt smutte forbi og hente det.
|
|
Jeg var her !
|
|
Waldove
Ny bruger Oprettet: 02-December-2015 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, har du en pris på disse to ting? Og hvad stand er de i, er der ridser eller mærker på dem?
Surr: Jamo E8Sur.2 Ahorn Sub: Jamo E8sub sort |
|
nunbaggi
Funktioner
Tak(0)
|
Beklager de sene svar men har lige været på ferie, kom gerne med bud hvis i stadig er interesseret :-)
|
|
Waldove
Ny bruger Oprettet: 02-December-2015 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er bare i orden.
Det kommer lidt an på standen af dem? og så kom jeg lige til at se at Jamo har lavet to forskellige modeller af den Sub, kan du svare på om det er den smalle eller den lidt buddet model, måske info om tommer sub enhed og watt? også gerne nogle billeder hvis du har mulighed for det? |
|
nunbaggi
Funktioner
Tak(0)
|
Det er denne sub, og de er i god stand
|
|
Waldove
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser godt ud, og efter hvad jeg kan se sådan rundt på nettet hvad de går for brugt, så vil jeg byde 500,- for (Sub: Jamo E8sub sort), og 600,- for (Surr: Jamo E8Sur.2 Ahorn), i alt 1100,- og jeg kommer fra Horsens af, så kan godt komme og hænde dem.
Hvad siger du til det?
|
|
nunbaggi
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers tak, så vil jeg hellere beholde dem :-)
|
|
Lonberg
Super bruger Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan du tage billeder af stolene, eller linke til dem et sted på nettet?
|
|
Waldove
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad så hvis jeg går op i 1400,- for (Sub: Jamo E8sub sort) og (Surr: Jamo E8Sur.2 Ahorn) i alt. ?
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |