|
S: Højtalere + fjernbetjening til Pioneer KRP-500M |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2020 kl. 13:38 |
Kære alle,
Mit tv, som jeg har haft i rigtig mange år, måtte desværre lade livet for en hårdhændet barnehånd. Såfremt der er nogle der kan bruge et sæt højtalere eller fjernbetjening har jeg gemt dem. Pris: Kom med et bud ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skulle måske løfte sløret for hvor de befinder sig?
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
Du har da helt ret, Roskilde, men kommer ofte til KBH
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Jeg har dem stadig hvis der er nogle der kan bruge disse... Ellers ryger de til genbrug
![]() De bedste hilsner Simon
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |