|
S: højttalerkabel til front + center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2013 kl. 21:41 |
Jeg har opgraderet højttalerkabler på mine front- og centerhøjttaler så har 'halvandet' sæt i overskud.
Audioquest Rocket 33. Fabriksmonteret med PK-BFA sølv bananstik. Termineret som single til bi-wiring. 1 sæt á 2 x 3 meter - 1000,- Mere om kablet her: Audioquest.com ![]() Redigeret af Simon, TC - 03-Marts-2013 kl. 09:50 |
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor henne i landet? :)
|
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Horsens eller Aarhus. Eller Post Danmark :)
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Okay byder 250 inkl Porto for center kablet :-)
|
|
![]() |
|
250 ex. Porto. Så kan du selv bestemme om du vil betale for pakkeforsendelse eller maxibrev på eget ansvar (jeg kan evt sende det uden kassen)
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
Det kan vi godt aftale :-)
Hva koster det med kassen? |
|
![]() |
|
Jeg sender lige en PB :)
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
Centerkabel solgt.
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
Stereosæt stadig til salg.
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |