|
S: HP DL385G2 server fuldt udstyret |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pb sendt til benjamin
|
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
Benjamin svarer ikke, er det i orden ?
|
|
![]() |
|
andre der kan bruge en server ?
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Jeg er bange for, at den er for gammel desværre :-/ Jeg havde hoppet på for en 500-mand, hvis ikke jeg skulle afhente den.
|
|
![]() |
|
så undlad at handle med Benjamin7 , han er ikke en mand af sit ord
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
er du selv en mand af dine ord? Onsdg den 6 Juli oplyser du t budrunden løber til Fredg kl 19 den 13 tger du lige et pr dge på ferie, den 16 skriver du så en pm til Benjmin, det er 8 dage efter budrunden er sluttet, hr du tænkt over han måske var/er blevet træt af at vente p¨å dig? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |