|
S : HP Envy 1195EO |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så byder jeg 3000
|
||
![]() |
||
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
|
Hanien : Det er noteret
/Anderton
|
||
![]() |
||
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
|
Har fået et bud på 3200 afhentet via PM, ser lige hvad det fører med sig i morgen formiddag. Ellers afsluttes lørdag med Hanien som højest bydende.
/Anderton
|
||
![]() |
||
|
Solgt og afhentet af en her fra siden.
/Anderton
|
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
Solgt? Synes det er lidt misvisende at skriver du venter til lørdag, eller idag formiddag, jeg var nemlig parat til at byde op til 3500.
|
||
![]() |
||
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
|
Det skulle du jo så bare have gjort. Det er jo ikke sælgers ansvar at gætte dine hensigter. Jeg kender ikke sælger, men hvis man kan læse indenad, kan man jo ikke være i tvivl om, at sælger agter at lukke dealen i løbet af formiddagen hvis muligt. Og det var det altså. |
||
![]() |
||
|
Hej
Det er selvfølgelig beklageligt hvis nogen er skuffet over, at salget sluttede lidt før planlagt, men jeg fik et godt tidlig og fik den afhentet. Hvis nogen havde til hensigt at byde mere, skulle de bare have smidt et budt. Blev også lukket fordi der var begyndt at tynde lidt ud i budene. /Anderton
|
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
Tja, det er jo sådan set kun dig det går ud over :) Grunden til jeg ikke har budt, er jeg lige ville se budene an, ville maks give 4000kr men gad ikke og sidde og byde konstant. Kunne også have afhentet så hvis du har fået et bedre tilbud end 4000kr afhentet, kan du også være helt tilfreds jo.
Jeg har fundet andre muligheder så jeg klare den nok, synes bare en anden gang at når man siger et tidspunkt auktionen slutter så bør man holde det, ellers sku du jo have skrevet et køb nu bud! :D
|
||
![]() |
||
|
Skriver til sælger så hvorfor ikke lade ham svare selv? Har ikke noget problem med det, men der var ikke oplyst et køb nu bud så troede man kunne byde, indtil auktionen sluttede, ikke indtil sælger mente buddet var godt nok!
|
||
![]() |
||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
|
Sælger skrev jo:
Har fået et bud på 3200 afhentet via PM, ser lige hvad det fører med sig i morgen formiddag. Ellers afsluttes lørdag med Hanien som højest bydende. Så var det her vi skulle have slået til :) Jeg kan udemærket forstå sælger at foretrække afhentning og måske miste lidt på salgsprisen.
|
||
![]() |
||
|
Hanien: Ja det var der man skulle have slået til, men var ikke hjemme så havde ikke set den før kl 12 her idag, hvilket så viste sig at være for sent, men det går jo nok :)
Kan også godt forstå sælger, men havde han handlet med mig, havde han tjent mere, det jo selvfølgelig bare ærgerligt for ham :) Jeg kan sku nok godt finde en anden :D Godt nytår!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |