recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S : HP Envy 1195EO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S : HP Envy 1195EO

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 22:45
Så byder jeg 3000
Til top
Anderton Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Juni-2006
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 22:46
Hanien : Det er noteret

/Anderton
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 19:36
Har fået et bud på 3200 afhentet via PM, ser lige hvad det fører med sig i morgen formiddag. Ellers afsluttes lørdag med Hanien som højest bydende.

/Anderton
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 11:29
Solgt og afhentet af en her fra siden.

/Anderton
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 12:11
Solgt? Synes det er lidt misvisende at skriver du venter til lørdag, eller idag formiddag, jeg var nemlig parat til at byde op til 3500. 

Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2006
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigBen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Solgt? Synes det er lidt misvisende at skriver du venter til lørdag, eller idag formiddag, jeg var nemlig parat til at byde op til 3500. 

Det skulle du jo så bare have gjort. Det er jo ikke sælgers ansvar at gætte dine hensigter. 

Jeg kender ikke sælger, men hvis man kan læse indenad, kan man jo ikke være i tvivl om, at sælger agter at lukke dealen i løbet af formiddagen hvis muligt. Og det var det altså. 

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 12:54
Hej

Det er selvfølgelig beklageligt hvis nogen er skuffet over, at salget sluttede lidt før planlagt, men jeg fik et godt tidlig og fik den afhentet.

Hvis nogen havde til hensigt at byde mere, skulle de bare have smidt et budt. Blev også lukket fordi der var begyndt at tynde lidt ud i budene.

/Anderton
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 13:24
Tja, det er jo sådan set kun dig det går ud over :) Grunden til jeg ikke har budt, er jeg lige ville se budene an, ville maks give 4000kr men gad ikke og sidde og byde konstant. Kunne også have afhentet så hvis du har fået et bedre tilbud end 4000kr afhentet, kan du også være helt tilfreds jo. 

Jeg har fundet andre muligheder så jeg klare den nok, synes bare en anden gang at når man siger et tidspunkt auktionen slutter så bør man holde det, ellers sku du jo have skrevet et køb nu bud! :D
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af BigBen BigBen skrev:

Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Det skulle du jo så bare have gjort. Det er jo ikke sælgers ansvar at gætte dine hensigter. 

Jeg kender ikke sælger, men hvis man kan læse indenad, kan man jo ikke være i tvivl om, at sælger agter at lukke dealen i løbet af formiddagen hvis muligt. Og det var det altså. 

Skriver til sælger så hvorfor ikke lade ham svare selv? Har ikke noget problem med det, men der var ikke oplyst et køb nu bud så troede man kunne byde, indtil auktionen sluttede, ikke indtil sælger mente buddet var godt nok!
Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 13:28
Sælger skrev jo:

Har fået et bud på 3200 afhentet via PM, ser lige hvad det fører med sig i morgen formiddag. Ellers afsluttes lørdag med Hanien som højest bydende.

Så var det her vi skulle have slået til :)

Jeg kan udemærket forstå sælger at foretrække afhentning og måske miste lidt på salgsprisen.
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 14:08
Hanien: Ja det var der man skulle have slået til, men var ikke hjemme så havde ikke set den før kl 12 her idag, hvilket så viste sig at være for sent, men det går jo nok :) 

Kan også godt forstå sælger, men havde han handlet med mig, havde han tjent mere, det jo selvfølgelig bare ærgerligt for ham :) Jeg kan sku nok godt finde en anden :D

Godt nytår! 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu