|
S: HP Mediasmart |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2013 kl. 23:21 |
Hej.
Jeg har fået denne Hewlet Packard Mediasmart server i overskud jeg er ikke sikker på modellen, men den ligner den her http://www.tomshardware.com/reviews/holiday-buyers-guide-2007,1739-11.html Den indeholder Pentium(R) Dual-Core CPU E6600 @ 3.06GHz 2 GB Ram Der er plads til 4 sata diske i skuffer. Der medfølger 1 stk Windows Home Server 2011 cd, med licens. HP MediaSmart Server EX470 Kapacitet: 500 GB medfølger Der medfølger ingen kvittering. HBO: 1000 Kr. Mvh Michael Guldhammer
Redigeret af guldhammer - 08-Januar-2013 kl. 23:30 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kunne måske være interesseret hvis du kunne finde ud af hvilken model det er da jeg ved det ikke er en ex470 da den er født med semprom cpu
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Jeg har lige haft den vendt på hovedet, og den hedder ex490. Det er desværre en udgået model, som nok vil afspejle prisen. Specifikationer iflg Komputer for Alle: Diskplads: 1 terabyte • CPU: Celeron 2,2 GHz (min bror har så opgraderet den til Pentium(R) Dual-Core CPU E6600 @ 3.06GHz)
• Hukommelse: 2 gigabytes • Udvidelser: USB 2.0, eSATA • Netværk: 10/100/1000 megabit/sekund • Strømforbrug: 55/1 watt • Størrelse (h/b/d): 25 x 13 x 23 cm Redigeret af guldhammer - 09-Januar-2013 kl. 00:35 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
er du sikker på det er en WHS 2011 der er med, da den er født med WHS v1?
syndtes din hbo er lidt for høj når man tænker på den har alligevel nogle år på bagen, så er prisen til forhandling ? |
|
![]() |
|
Selvfølgelig er den til forhandling.Min bror sagde at cd'en fulgte med serveren, og serienummeret står bag på dvd coveret.Det er en OEM Windows Home Server 2011
Redigeret af guldhammer - 09-Januar-2013 kl. 13:06 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Jeg har en kammy der er interesseret i den, hvad siger du til 500 plus porto
ved godt det kun er det halve af din pris, men den har også nogle år på bagen
|
|
![]() |
|
Jeg har et bud på 800 inkl fragt, som jeg tygger lidt på.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
eldritch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-November-2011 Status: Offline Point: 6 |
Hej
900 inkl. fragt? /Allan
|
|
![]() |
|
Undskyld jeg har glemt at skrive at den var solgt,
den blev solgt for flere måneder siden.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |