|
S: HP Officejet Pro 8600 Plus e-All-in-One printer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2013 kl. 16:39 |
Hej
Jeg ønsker at sælge en: Luksus printer HP Officejet Pro 8600 Plus e-All-in-One printer Multifunktion (fax/kopimaskine/printer/scanner), farve, blækprinter, kopiering (op til): 35 spm(mono) / 35 spm(farve), udskrivning (op til): 35 spm(mono) / 35 spm(farve), 250 ark, 33.6 Kbps, Hi-Speed USB, 10 Base-T, 802.11b, 802.11g, 802.11n, AirPrint, HP ePrint. Touchskærm. Med kvittering fra Proshop 01-02-2013. Befinder sig i Hjørring. Super stand og med alle papirer, dokumenter samt cd-rom. Bud modtages. Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge. Med venlig hilsen ![]() Redigeret af Ravnholdt - 22-Maj-2013 kl. 14:14 |
|
![]() |
|
Louring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Kommer du nogensinde forbi Aarhus? Alternativt: Ved du hvad det vil koste at sende den? Må jeg spørge hvorfor du sælger? Mvh. Louring |
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Hej
Jeg overvejer at sælge den, da jeg måske opsiger mit Stofanet og for fremtiden kun vil køre mobilt wifi - derefter vil jeg nemlig ikke have en router, som jeg kan bruge til mobil opkobling til printeren. Jeg ved ikke, hvor meget det vil koste at sende den. Den er meget tung og ret stor. Jeg vil helst afhentning godt nok, det er faktisk et must. Tak for din interesse for øvrigt. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Bytte med Adaptec RAID controller eller 22" TV / Monitor ?
|
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
Hej
Det er jeg desværre ikke interesseret i. Med venlig hilsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |