|
S: HP Probook 4530s Ubrugt - indbygget 3G+ NY PRIS |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er noteret. Jeg afslutter den i aften kl 22. PC'en kan blive sendt i morgen eller leveres i KBH/Roskilde området personligt fredag.
|
|
![]() |
|
tbkris ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
Gider du ikke smide mig en sms , hvis den bliver budt højere op.
Jeg arb på Nørrebro og bor på Frederiksberg. Vh Thomas |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvis den virker, som den skal, vil jeg gerne byde 1600 + porto.
|
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
Det er noteret. Ja, den er som nævnt ny, jeg har kun tændt den op for at teste den og resetter den i aften. |
|
![]() |
|
tbkris byder 1700 på sms
|
|
![]() |
|
Kim B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Jeg er med på 1650.-
Mvh Kim Roskilde |
|
![]() |
|
Det er desværre under nuværende bud, jeg noterer det hvis tbkris skulle melde fra. |
|
![]() |
|
Kim B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
1750 fra Kim B
Roskilde |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4869 |
Hej.
Jeg byder 1800 kr. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
thesos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
1850 pp
|
|
![]() |
|
Noteret. Jeg har lige skrevet til tbkris og afventer lige til han har haft mulighed for at komme tilbage. Forlænger lige 30 min pga bud i sidste øjeblik.
|
|
![]() |
|
tbkris har budt 1900 pr sms
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |