|
S: HTPC Bundkort + dele |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2015 kl. 21:59 |
Hej
Jeg sælger hermed mit bundkort med følgende til inklusiv: Asus Q87T Mini-itx bundkort socket 1150 nypris 1.069,- kr Det bundkort er særdeles fordelagtigt til HTPC da der er header til HDMI-CEC adaptor og det bruger en ekstern "bærbar" strømforsyning. Pulse eight Internal HDMI-CEC adapter nypris 300,- kr HP bærbar strømforsyning nypris 200,- kr Samsung ram 4GB so-dim nypris 200 kr Samsung 840 EVO mSata SSD 120GB nypris 640,- kr Kingston SSDnow ms200 msata 30gb nypris 270,- kr Sælges samlet til HBO 1.000,- kr eller sælges i del salg. Bundkort, ram og strømforsyning sælges dog samlet. Køber betaler for fragt. Delene befinder sig i Auning.
|
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åbner med et bud på 1000kr.
|
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Hva så korsbæk, hvor længe vil du holde den åben for bud?
|
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Ja beklager. Jeg regner med at holde den åben til lørsdag kl 21.
|
|
![]() |
|
Op igen inden den afsluttes
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hvad tænker du for det hele samlet, incl kabinettet?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Byder 1300 incl. kabinet
![]() Du kommer ikke til Randers engang i mellem? |
|
![]() |
|
Det var fedt at gå og vente en hel uge for det... 1400kr, inkl. Kabinet og gporto.
|
|
![]() |
|
Danialwj og basillus:
Jeres bud er noteret, dog er det basillus der er har det vindene bud, indtil videre da det vil være både nemmere og billigere for mig at aflevere det i Randers. |
|
![]() |
|
Nu må du altså lige. Du kalder det en auktion, og klokken er 21, jeg løb med det vindende bud. Ret skal være ret, jeg vandt, det kan basillus forhåbentligt også se.
Gporto er 50 kr, så har du 50kr for besværet til posthuset. Jeg har gået og ventet en uge på det her, så skal sejeren ikke løbe i sidste sekund blot pga. dette.
|
|
![]() |
|
Jeg skrev min forrige besked for du havde muligheden for akunne kompensere noget mere for det hvis du ville. 100kr rækker ikke særlig lang til fragt, papkasser og fyld. Det er min auktion og jeg forbeholder mig retten til at gøre det der er nemmest for mig.
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |