recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: HTPC Bundkort + dele
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: HTPC Bundkort + dele

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 22:20
Det er flot din h.. i såfald skrev du for at presse citronen. Kan du have en forsat god aften, Karma skal nok komme omkring til dig en dag. En så helt igennem bundrådden holdning at have til køb og salg bliver sjældent glemt. 

Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 09:08
Dårlig stil.... Altid oplys det i salgs opslaget, det andet her er jo ikke til at vide for nogen hvad din holdning er.

Man kunne jo have skrevet i annonce er afhentning fortrækkes istedet for sendes...

Og personlig selv syntes jeg da nok, nå vi tale om indpakning, og du vil have nået for er det .... kunne jeg da forstå det med mega sæt højtaler der skal med fragtmand, men med de få & små stumper det tag 10min, og man har fået de krav opfyldt man har stille fra startet, og kan ligesom forstå at du fik til porto og indpakning, og aligevel løb fra salget og sælger til at anden siden....

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Februar-2008
Point: 276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Korsbæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 10:01
Kan da godt se at det have været bedre at have oplyst det fra starten af og det helt sikkert også gjordt hvis jeg skal sælge nogen en anden gang, men slap nu lige af, jeg gjorde opmærksom på den inden aktionen sluttede og som alle ved kan der komme andre bydende i de sidste timer også går tingene hurtigt, så er det med at være vågen og ikke brokke sig hvis der kommer et andet. Det er sku dårlig stil.
Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 13:43
Du gjorde netop ikke opmærksom på at afhentning foretrækkes, og jeg var netop højst bydende i mange timer op til auktionens slut, du trak på trods af dette alligevel stikket på mig. Det er en masse fine undskyldninger, men de holder ikke vand. erkend du er et f.... Og har handlet forkert i stedet for sølle bortforklaringer, der vinder man noget mere ved.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 16:20
Det var det samme i den anden auktion han havde lavet da fik man samme dårlige forklaring.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu