|
S: HTPC Bundkort + dele |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er flot din h.. i såfald skrev du for at presse citronen. Kan du have en forsat god aften, Karma skal nok komme omkring til dig en dag. En så helt igennem bundrådden holdning at have til køb og salg bliver sjældent glemt.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Dårlig stil.... Altid oplys det i salgs opslaget, det andet her er jo ikke til at vide for nogen hvad din holdning er.
Man kunne jo have skrevet i annonce er afhentning fortrækkes istedet for sendes... Og personlig selv syntes jeg da nok, nå vi tale om indpakning, og du vil have nået for er det .... kunne jeg da forstå det med mega sæt højtaler der skal med fragtmand, men med de få & små stumper det tag 10min, og man har fået de krav opfyldt man har stille fra startet, og kan ligesom forstå at du fik til porto og indpakning, og aligevel løb fra salget og sælger til at anden siden.... |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Kan da godt se at det have været bedre at have oplyst det fra starten af og det helt sikkert også gjordt hvis jeg skal sælge nogen en anden gang, men slap nu lige af, jeg gjorde opmærksom på den inden aktionen sluttede og som alle ved kan der komme andre bydende i de sidste timer også går tingene hurtigt, så er det med at være vågen og ikke brokke sig hvis der kommer et andet. Det er sku dårlig stil.
|
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Du gjorde netop ikke opmærksom på at afhentning foretrækkes, og jeg var netop højst bydende i mange timer op til auktionens slut, du trak på trods af dette alligevel stikket på mig. Det er en masse fine undskyldninger, men de holder ikke vand. erkend du er et f.... Og har handlet forkert i stedet for sølle bortforklaringer, der vinder man noget mere ved.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Det var det samme i den anden auktion han havde lavet da fik man samme dårlige forklaring.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |