|
S: HTPC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
trogdor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2012 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 11:23 |
Jeg overvejer at sælge min HTPC, da jeg ikke får den brugt nok.
Specs AMD Quad-Core A6 3500 Cooler Master GeminII M4 køler Zalman FANMATE 2 blæser regulator ASRock A75 Pro4-M Bundkort Kingston HyperX 2 x 2 GB - mener det er PC12800 Scythe Hard Disk Stabilizer 2 SCY-HDS2 Pioneer BDR-207DBK Bluray Brænder Sugo SFF SG02 Kabinet Logitech Wireless Touch Keyboard K400 Ældre 250GB 3,5" Harddisk Ældre 300w PSU Nyprisen for det hele var omkring 3200 for 10 måneder siden. Der er garanti på alt pånær PSU og harddisk. Havde tænkt på en pris omkring 2.000 - kan evt smide en ekstra 200GB harddisk og IR remote oven i købet :) |
|
![]() |
|
trogdor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2012 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
2250 og så er den med en 2TB harddisk. Any takers? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |