|
S: HTPC |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2013 kl. 09:41 |
Jeg sælger min HTPC grundet opgradering til passiv kølet.
Den består af: Core I3 cpu + Køler Intel Dh57JG bundkort 4Gb ram Slim Bluray drev 160 Gb harddisk Kabinet: Se billede Imon IR eye + Remote ![]() Alt virker 100% og den afspiller stort set alt du smider efter den. Strømforbrug ligger omkring 20-22 Watt i idle. Den er installeret med windows 7 + xbmc. Licens til windows 7 følger ikke med, hvorfor jeg forventer køber indtaster sin egen kode. Den befinder sig i Esbjerg, og afhentning foretrækkes, men den kan sendes på købers regning. HBO: 800 Slå til pris 1000,- afhentet |
|
![]() |
|
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Up
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
Hvordan er støjniv.?
|
|
![]() |
|
Du kan høre den en smule hvis rummet er totalt stille, eller du lægger øret helt ned til den. Har du tv tændt høres den overhovedet ikke. Står den lidt væk i f.eks et tv møbel høres den heller ikke.
Det er en standard intel køler der sidder i den. Jeg syntes den sagde så lidt så jeg aldrig har kigget efter andre. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10597 |
I3 CPU er et vidt begreb. Hvilket modelnummer/MHZ? Og hvis begrundelsen for udskiftningen er overgang til passiv køling, må den trods alt støje en del, ikke?
Flemming Redigeret af fltk - 08-Juni-2013 kl. 20:47 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Det er en i3 530 cpu.
Jeg har tidligere lavet en lang tråd om maskinen, strømforbrug, specs osv. Den kan findes her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81303&KW=&title=i3-htpc-strm-hastighed-software |
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
Er der ingen tuner i den`?
|
|
![]() |
|
Nej ingen tuner. Var så tilfreds med den usb tuner at den er genbrugt.
|
|
![]() |
|
Den er stadig til salg. Havde bud andetsteds fra, men køber sprang fra igen.
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Har du målene på kabinettet? Evt. navn.
Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
cjdanmark ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2011 Status: Offline Point: 58 |
Byder 700 + forsendelse
|
|
![]() |
|
Kabinet er 33 cm dybt, 27cm bredt og ca 7,5 cm højt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |