|
S: Huawei P8 Lite SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2016 kl. 15:32 |
Brugt, men helt uden synlige ridser på skærmen og andre dele af telefonen. Primær brug har været MobilePAIN, som vækkeur og musikafspiller. Opkald er testet og fungerer fremragende. Opdateret til Android 6.0, som kører glimrende med Huaweis EMUI 4.1 skin.
Tager to sim-kort eller micro-sim + MicroSD, op til 256GB. Specs osv. hos GSM Arena Original indpakning, ubrugt oplader, kabel og hovedtelefoner medfølger. Sammen med en billig powerbank er den perfekt til Pokémon Go! ![]() ![]() 999,- inklusive forsendelse. Her får den lige lidt strøm ved siden af mig. ![]() ![]() (jeg forbeholder mig lige retten til ikke at sælge, hvis nogle ting går i vasken) Redigeret af Naiera - 14-August-2016 kl. 16:55 |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor meget lagerplads?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
En Google siger 16 Gb, Max hukommelseskort 32Gb. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
16GB indbygget og op til 256 på MicroSD.
|
|
![]() |
|
Opsedasse.
|
|
![]() |
|
Telefonen er i øvrigt kun to måneder gammel.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Spørger fordi jeg reelt er interesseret i den, hvorfor udskiftet efter så kort tid?
|
|
![]() |
|
Jeg er blevet ret vild med Android og skal have noget "større"
![]() Det er en herlig telefon. Du får utroligt meget for pengene. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |