|
S: Huawei P9 Lite (SOLGT) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12458 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2017 kl. 17:08 |
Brugt men i god stand og helt uden ridser på skærmen. Al emballage osv. følger med.
SUPER lækker telefon som absolut intet fejler; jeg havde bare nogle krav som kun en større model kunne opfylde. Specifikationer hos GSM Arena. Der er ikke umiddelbart noget SD-kort i, men jeg kan måske godt finde et par gigabyte eller noget frem, hvis det er. ![]() Pris: 1100,- inklusive eventuel forsendelse. Redigeret af Naiera - 23-Januar-2017 kl. 18:08 |
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Overraskende god til telefon til prisen, kan anbefales. Har en selv hvis man skulle være i tvivl :)
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
Hvor mange GB er det kort, der kan følge med?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Hvor gammel er den og er der kvittering med?
Er du eneste ejer?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12458 |
Valget står mellem et på vanvittige 2GB eller et på 64GB som måske, måske ikke virker. Jeg fik ofte besked om at det var beskadiget, men det virkede alligevel uden problemer. Med formateringen kan jeg forestille mig, at det vil virke helt som det skal igen. |
|
![]() |
|
Den er et halvt år gammel, men jeg kan ikke finde kvitteringen ![]() Jeg er eneste ejer. |
|
![]() |
|
Kvittering fundet
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |