|
S: Huawei watch m. stål lænke Opdateret pris |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ambs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2015 kl. 09:01 |
Helt nyt Huawei watch sælges. købt hos dansk forhandler 09-12-15.
Alt medfølger og der er selvfølgelig kvittering. Sælges da det er for stort til mig. Pris: 2800kr. Kan afhentes i Lyngby eller sendes (køber betaler) ![]() Redigeret af Ambs - 16-December-2015 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
Ambs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny pris 2800 kr. Spar 700 kr.
Kun brugt èn dag.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Du har 14 dages fortrydelse ret :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Kun hvis det er købt online, og emballage er intakt. |
|
![]() |
|
Det er godt nok købt online, men jeg har haft det på én dag, så jeg kan ikke leverer det tilbage.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jo, det kan du faktisk godt. Såfremt det er fejlfrit kan du godt sende det retur.
Ved onlinekøb har du ret til at prøve en vare... Så det burde der ikke være problemer med. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |