|
S: IKEA Bestå TV-bord |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2015 kl. 10:25 |
Efter lidt ommøblering er det bord jeg har haft stående til test af udstyr blevet lidt i overskud, så jeg overvejer at skyde det af (eller smide det i skuret). Det er et IKEA Bestä møbel i 180 cm bredde, 38 cm dybde og 38 cm højde.
Der er tale om et møbel uden låger,så disse skal købes ved siden af. Der er dog hylder med. Møblet står i original emballage og kommer med såvel små fødder som vægbeslag. Der er riste langs hele bagsiden, som kan pilles af enkeltvist, så kabler kan føres ud af møblet hvor man ønsker det. Det har været brugt en 2-3 gange til test af TV, og i en af opsætningerne fik jeg banket et lidt af bagerste venstre hjørne af møblet. Jeg skal lige få oploadet et billede af skaden, men hjørnet sidder stadig på (med lidt lim) - man kan dog se bruddet i den hvide folie, så her ville en streg maling nok gøre godt. Nyprisen var noget ala 750 kr., købt for 8 mdr siden. Jeg tænkte at det kunne være 300 kr. værd i dag. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er som udgangspunkt interesseret i at nappe det, men kan du ikke tage et billede af skaden ?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Ja, jeg har et taget derhjemme, som jeg lige uploader når jeg kommer hjem igen i aften. For at det lille stykke træ, som folien sidder på ikke skulle blive væk, så har jeg pt. sat det fast igen med trælim. Det kan nok vippes af med et stemmejern eller lignende, hvis man selv vil gøre det pænere.
Det er vel 3x3 cm ud fra hjørnet, som er brækket af som en lille trekant. Og en tilføjelse: Det står i Glostrup. Redigeret af Torben Rasmussen - 13-April-2015 kl. 13:33 |
|
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
OK. Dropper lige lidt kontaktoplysninger i en PM.
|
|
![]() |
|
Her er et billede af skaden. Bagsiden vender opad på billedet og alu-rillen til montering af udluftningsgitteret kan ses til højre.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Bordet er reserveret til Claus.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |