|
S: iMac 21,5" Ultimo 2013 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis man nu ikke skal til Ålborg foreløbig, kunne den så bevæge sig andre steder hen i Jylland, kommer du nogensinde tættere på Silkeborg:)?
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Hej Vonrask,
Det kommer så sandelig an på hvad du vil betale. Er dit bud fornuftigt, så skal jeg nok sørge for den kommer til Silkeborg. Du kan evt. skrive til mig i PB hvis vi skal handle
![]() Redigeret af ladiesman217 - 26-Marts-2015 kl. 21:45 |
|
|
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
Tak for det:) Hvad er et fornuftigt bud så i din optik?
God påske |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Tak og i lige måde. Jeg har sendt dig en PB :)
|
|
|
|
![]() |
|
iMac 21.5" Late 2013 sælges eller byttes med en MacBook Pro Retina 13" med SSD.
Se side 1 for mere info. |
|
|
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Hej.
Jeg kunne godt være int, og har mulighed for afhentning i Aalborg, selvom jeg lige skal køre fra Aarhus N :) HVad siger du til 5500 afhentet i Aalborg? mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Tak for dit bud, men det får jeg svært ved at acceptere
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Roger, bare i orden.
Skulle du komme ned omkring Aarhus, giver jeg gerne de 6000.- Hinnerup eller Aarhus Nord (Arbejde tæt ved Skejby)
|
|
![]() |
|
Noteret. Skal måske til Århus i påsken. Kan du smide dit nummer i indbakken. Så kan jeg skrive hvis det er
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |