|
S: Infinity Alpha højttalere - NY PRIS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2014 kl. 13:40 |
Jeg har et velspillende sæt Infinity Alpha højttalere. Desværre er den ene af baghøjttalerne faldet på gulvet og er gået i stykker. Det bruger jeg som anledning til at prøve noget andet og ikke mindst mindre. Derfor sælger jeg resten af sættet. Det skal ses som et sæt fronthøjttaler med centerhøjttaler - hvor der så følger en ekstra højttaler med.
Desværre har mine børn ikke helt kunne holde fingrene fra højttalerne, det har resulteret i et par små buler i enhederne (se billederne). Men mine ører kan ikke umiddelbart høre, at det skulle have indflydelse på lyden. Et par anmeldelser af fronterne: Højttalerne befinder sig i Sengeløse ved Høje Taastrup. Kan leveres på Sjælland mod benzinpenge. Ny pris, nu kun 2.500 kr. Til orientering kostede fronthøjttalerne, Alpha 50, 3.995 kr. pr. stk. fra ny. Centeren kostede 2.495 kr. og baghøjttalerne, Alpha 20, 1.995 kr. pr. stk. Så du får altså højttalere for over 12.000 kr. for 2.500 kr. Fronthøjttaler Infinity Alpha 50: ![]() ![]() Features
Center: Infinity Alpha Center Baghøjttalere: Infinity Alpha 20 ![]() ![]() Redigeret af papman - 31-Januar-2014 kl. 19:17 |
|
![]() |
|
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Hvad skal fronthøjtalerne koste alene?
Har ikke noget at bruge center og bagtaler til nemlig :-/. Hvis du kan give en studenter venlig pris, kan der arrangeres en forholdsvis hurtig handel :) |
|
![]() |
|
Havde ellers håbet at komme af med det samlet - i hvert fald sammen med centeren. Men hvis min tegnebog SKAL bløde og min bankrådgiver græde sig i søvn, så får du dem til 1.800 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |