recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Infinity Alpha højttalere - NY PRIS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Infinity Alpha højttalere - NY PRIS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Infinity Alpha højttalere - NY PRIS
    Sendt: 27-Januar-2014 kl. 13:40
Jeg har et velspillende sæt Infinity Alpha højttalere. Desværre er den ene af baghøjttalerne faldet på gulvet og er gået i stykker. Det bruger jeg som anledning til at prøve noget andet og ikke mindst mindre. Derfor sælger jeg resten af sættet. Det skal ses som et sæt fronthøjttaler med centerhøjttaler - hvor der så følger en ekstra højttaler med.

Desværre har mine børn ikke helt kunne holde fingrene fra højttalerne, det har resulteret i et par små buler i enhederne (se billederne). Men mine ører kan ikke umiddelbart høre, at det skulle have indflydelse på lyden.

Et par anmeldelser af fronterne:

Højttalerne befinder sig i Sengeløse ved Høje Taastrup. Kan leveres på Sjælland mod benzinpenge.

Ny pris, nu kun 2.500 kr.

Til orientering kostede fronthøjttalerne, Alpha 50, 3.995 kr. pr. stk. fra ny. Centeren kostede 2.495 kr. og baghøjttalerne, Alpha 20, 1.995 kr. pr. stk. Så du får altså højttalere for over 12.000 kr. for 2.500 kr.

Fronthøjttaler Infinity Alpha 50:

Features
  • Floorstanding
  • Dual 8" low-frequency drivers
  • 5-1/4" mid-range driver
  • 1" high-frequency driver
  • CMMD technology
  • 35Hz-22kHz frequency response range
  • 10-200W recommended power amplifier range
  • 91dB sensitivity
  • Gold-plated bi-wirable binding posts

Center: Infinity Alpha Center

Baghøjttalere: Infinity Alpha 20

Redigeret af papman - 31-Januar-2014 kl. 19:17
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 19:21
Op
Til top
Gucal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2013
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gucal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 21:55
Hvad skal fronthøjtalerne koste alene?
Har ikke noget at bruge center og bagtaler til nemlig :-/.
Hvis du kan give en studenter venlig pris, kan der arrangeres en forholdsvis hurtig handel :)
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 22:25
Havde ellers håbet at komme af med det samlet - i hvert fald sammen med centeren. Men hvis min tegnebog SKAL bløde og min bankrådgiver græde sig i søvn, så får du dem til 1.800 kr.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu