|
S: Intel Compute Stick m. W8.1 Bing |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2015 kl. 08:20 |
Hej
Jeg har en Intel Compute Stick m. W8.1 Bing som jeg ikke bruger som forventet. Jeg vil høre hvad sådan kunne forventes at indbringe? Jeg har sat den til salg på dba.dk for 800 - med nypris på 1000. ---------- Intel Compute Stick, Quad core Atom Z3735 GHz, 2 GB ram, 32 GB harddisk USB, microsd slot, Wifi b/g/n, Bluetooth 4.0 og præinstalleret Windows 8.1 Bing. -------------- Redigeret af noerden - 13-September-2015 kl. 08:42 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eftersom du kan købe en ny for under 1000 kr, så ville jeg personlig ikke give mere end 600-700 kr. (Ikke at jeg er interesseret).
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Alder og findes kvittering?
|
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Ok - har tjekket prisen - den er faldet lidt den uger her. Men med Windows koster den stadig marginalt over 1000 ;-) Der er kvittering fra 7. maj. Og den er ikke opgraderet til W10 endnu.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
994 inkl forsendelse, er stadig for mig under 1000 ![]() |
|
![]() |
|
994 inkl forsendelse, er stadig for mig under 1000 ![]() Lidt off topic ![]() Men kom med en vurdering for dem der kunne være interesseret.
|
|
![]() |
|
Så byder jeg 550,- plus porto.
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
jeg ville blive glad hvis jeg fik 700 kr. for den (hvis jeg ellers solgte en).
|
|
![]() |
|
xane ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: århus Status: Offline Point: 23 |
700 kr + pp
Redigeret af xane - 12-September-2015 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
Har også set din annonce på dba og budt. Hopper af på de 550,- pp
|
|
![]() |
|
Har ændret den til salgsannonce med hbo over 700. Den går til mandag aften kl. 20.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |