|
S: Intel NUC Core i3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2013 kl. 16:39 |
Hej
Følgende haves til overs : Intel NUC DC3217IYE med følgende specs - Intel Core i3 3217U 1.8 GHz dual-core - 2 x 2 GB DDR3 ram - Crucial M4 32GB MSATA SSD - Intel Centrino Wireless N 6205 Sælges samlet for 2000,- Inkl kvittering på alt (undtagen ram) Kører pt- OpenElec (XBMC) Kan ses og afprøves i postnr 9800 |
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må man spørge om årsag til salg?
|
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
Jeg har kigget en del på Intel NUC, så jeg kunne godt være interesseret.
Håber ikke det forstyrrer din salgstråd for meget, men jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvad årsagen til salget er. De er trods alt ret nye. |
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
SOLGT
Redigeret af elvisdk - 16-Juli-2013 kl. 13:11 |
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
Det kan være jeg lige må stille et tillægsspørgsmål selvom den er solgt.
Hvordan er blæserstøjen på den? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
"[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]"
Ha, ha, hvilken joke
![]() Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |