|
S: Intel NUC i3, 8GB, 120 SSD & Win10 Pro HBO 1500 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1650 + porto
mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
1700 + porto
|
|
![]() |
|
Znatch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 72 |
1810kr + porto
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
1820 + porto
|
|
![]() |
|
Znatch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 72 |
1900kr + porto
|
|
![]() |
|
Ja, hvem vandt så?Er det indtil kl 20 eller til og med kl 20?
|
|
![]() |
|
må næsten være op til sælger?
|
|
![]() |
|
Yes 👍
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Hej Alle
Beklager at jeg har holdt mig så passiv men jeg har ikke fået en eneste mail på tråden siden jeg opdatterede den i går - Det beklager jeg MEGET. Mht. 19.59 & 20.00 så er jeg lidt i ked af situationen. Jeg kan jo nemt lyder grådig men jeg har naturligvis tilbøjelig til at sig at buddet kl. 20.00 tæller med. da der står 20.00 i opslaget fra mig. Hvad siger du til det Kasper Jensen? er det helt uretfærdigt? den er jo hårfin og er ikke interesseret i at virke uærlig pga. 80,- Znatch jeg kan se at du har spurgt til om jeg er i Odense på søndag. Det er jeg desværre ikke. jeg er i Odense i næsten hver tirsdag og torsdag. Overordnet er så siger jeg tak for bud \Søren
Redigeret af soren_b - 09-November-2016 kl. 20:18 |
|
![]() |
|
hej Søren,
Helt ok ang. Odense. Skulle bare tilfældigvis den vej på søndag. Er dog naturligvis stadig interesseret og holder ved mit bud på 1900kr plus porto |
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Hej igen
Helt ok Znatch. Jeg giver lige Kasper Jensen til kl. 22.30 at give hans holdning til "sagen" håber det er ok også for dig Kasper \Søren Bundgaard |
|
![]() |
|
Helt ok for mig. Ingen sure miner herfra..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |