recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Intel NUC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Intel NUC

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Landrock Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Landrock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 12:08
Der sker vist ikke mere :) Solgt til 950,- inkl. fragt til BEOL - PM sendt 
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 13:27
WTF!!!???

Hvad skete der med kl. 22 i aften!!!!!?????

M.v.h.
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 15:11
Tjae, lurepassede selv i forvisning om at budrunden før sluttede kl 22 d.d. 
Så ka' jeg lære det ka' jeg, men alligevel så bør man vel forholde sig til det der fremgår af sælgers oplysninger da det ellers vil være noget vanskeligt at agere i forhold til at byde på en given vare.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 15:40
Total USERIØST!!
Men så ved man at man skal undlade at byde, næste gang sælger vil sælge noget!   

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 03-Juni-2015 kl. 15:42
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Landrock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 18:42
Hold da op. Jeg troede ikke der ville ske mere da der ikke kom flere bud, vi snakker jo ikke flere tusinde kroner her :) 

Jeg har ikke hørt tilbage fra BEOL på PM, så principielt er den stadig til salg!

Jeg er enlig ret ligeglad om den sælges for 950 eller 1100. Jeg vil bare gerne have skippet den ud af døren asap. Den der kan give mig et afhentningstidspunkt eller et sted jeg kan sende den hen, kan købe den :) 

Henrik og Damme, send mig en PM hvis i stadig er interesseret :) 

Redigeret af Landrock - 03-Juni-2015 kl. 18:50
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 19:31
PB sendt.

M.v.h.
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 19:34
Trækker mig pænt tilbage, da der er ved at være rift omkring NUC'en. Men skulle alle falde af, såvil jeg godt stå ved et bud på en ren tusse.

Redigeret af Damme - 03-Juni-2015 kl. 19:38
Til top
eichmeier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eichmeier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 19:35
kan ikke sende en pb til dig, men skriv loge :-)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Landrock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 19:59
PM sendt til dig Eichmeier :) alternativt fang mig på michaellandrock@gmail.com
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Landrock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 13:17
Stadig til salg... :)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af Landrock Landrock skrev:

Stadig til salg... :)

sorry for off topic, men sq da sjovt den stadigvæk er til salg når man tænker over den brokken der blev da du havde besluttet at sælge før tid grundet manglende bud
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 13:51
Hej Landrock

Hvordan er støjniveauet på sådan en fætter, hvis man vil have den under TV'et?
Følger windows licensen med?

Mvh. Jacob
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu