|
S: Intel NUC |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der sker vist ikke mere :) Solgt til 950,- inkl. fragt til BEOL - PM sendt
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
WTF!!!???
Hvad skete der med kl. 22 i aften!!!!!????? M.v.h. |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
Tjae, lurepassede selv i forvisning om at budrunden før sluttede kl 22 d.d.
Så ka' jeg lære det ka' jeg, men alligevel så bør man vel forholde sig til det der fremgår af sælgers oplysninger da det ellers vil være noget vanskeligt at agere i forhold til at byde på en given vare.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Total USERIØST!!
Men så ved man at man skal undlade at byde, næste gang sælger vil sælge noget! ![]() ![]() M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 03-Juni-2015 kl. 15:42 |
|
![]() |
|
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
Hold da op. Jeg troede ikke der ville ske mere da der ikke kom flere bud, vi snakker jo ikke flere tusinde kroner her :)
Jeg har ikke hørt tilbage fra BEOL på PM, så principielt er den stadig til salg! Jeg er enlig ret ligeglad om den sælges for 950 eller 1100. Jeg vil bare gerne have skippet den ud af døren asap. Den der kan give mig et afhentningstidspunkt eller et sted jeg kan sende den hen, kan købe den :) Henrik og Damme, send mig en PM hvis i stadig er interesseret :)
Redigeret af Landrock - 03-Juni-2015 kl. 18:50 |
|
![]() |
|
PB sendt. M.v.h.
|
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
Trækker mig pænt tilbage, da der er ved at være rift omkring NUC'en. Men skulle alle falde af, såvil jeg godt stå ved et bud på en ren tusse.
Redigeret af Damme - 03-Juni-2015 kl. 19:38 |
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
kan ikke sende en pb til dig, men skriv loge :-)
|
|
![]() |
|
PM sendt til dig Eichmeier :) alternativt fang mig på michaellandrock@gmail.com
|
|
![]() |
|
Stadig til salg... :)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
sorry for off topic, men sq da sjovt den stadigvæk er til salg når man tænker over den brokken der blev da du havde besluttet at sælge før tid grundet manglende bud |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Landrock
Hvordan er støjniveauet på sådan en fætter, hvis man vil have den under TV'et? Følger windows licensen med? Mvh. Jacob
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |