recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Intel NUC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Intel NUC

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Landrock Landrock skrev:

Stadig til salg... :)

sorry for off topic, men sq da sjovt den stadigvæk er til salg når man tænker over den brokken der blev da du havde besluttet at sælge før tid grundet manglende bud

Det er så ikke korrekt, at den ikke er solgt! Men Landrock vil prøve at få den solgt hurtigere, end jeg kan hente den!

M.v.h.
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 08:19
Hmm, undrer mig lidt over denne handel idet jeg også har fået den tilbudt! Ved ikke hvor mange den så reelt er "solgt" til.
Henrik B. ved ikke hvad din aftale måtte være, men såfremt landrock kontakter mig i løbet af formiddagen (og senest 9.30), så kan jeg godt afhente i Tilst, hvia han gerne vil af med den hurtigt.
Vil dog ikke bryde i i en handel hvis du også har en aftale med ham.
Troede oprindeligt at landrock boede i Aabenraa Smile og har derfor forsøgt at få ham til at acceptere at sende.   
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 11:00
Jeg har budt 1.000,- afhentet. Men da jeg først kan hente/skal bruge den 1.7., og Landrock gerne vil have den væk hurtigst muligt, ville han se, om der var nogle der evt. ville handle hurtigere...

M.v.h.
Til top
Landrock Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Landrock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 14:10
Der har været en del bud og forespørgsler men ikke noget konkret. Flere har budt men ikke vendt tilbage på pm bl.a. Beol, hvilket er lidt irriterende...

Henrik ville gerne handle men kunne først omkring 1. Juli, der er for lang tid til.

Jeg har solgt til Damme som har overført penge, jeg sender til ham mandag.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu