|
S: Intel NUC |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er så ikke korrekt, at den ikke er solgt! Men Landrock vil prøve at få den solgt hurtigere, end jeg kan hente den! M.v.h. |
||
![]() |
||
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
|
Hmm, undrer mig lidt over denne handel idet jeg også har fået den tilbudt! Ved ikke hvor mange den så reelt er "solgt" til.
Henrik B. ved ikke hvad din aftale måtte være, men såfremt landrock kontakter mig i løbet af formiddagen (og senest 9.30), så kan jeg godt afhente i Tilst, hvia han gerne vil af med den hurtigt. Vil dog ikke bryde i i en handel hvis du også har en aftale med ham. Troede oprindeligt at landrock boede i Aabenraa ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Jeg har budt 1.000,- afhentet. Men da jeg først kan hente/skal bruge den 1.7., og Landrock gerne vil have den væk hurtigst muligt, ville han se, om der var nogle der evt. ville handle hurtigere...
M.v.h. |
||
![]() |
||
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
|
Der har været en del bud og forespørgsler men ikke noget konkret. Flere har budt men ikke vendt tilbage på pm bl.a. Beol, hvilket er lidt irriterende...
Henrik ville gerne handle men kunne først omkring 1. Juli, der er for lang tid til. Jeg har solgt til Damme som har overført penge, jeg sender til ham mandag. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |