|
S: iPad 1. gen, 64GB 3G "SOLGT" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2013 kl. 18:51 |
Hej alle
Jeg har en 1. generations iPad til salg. Den er med 64GB og 3G, hvilket betyder at den også har indbygget GPS. Den har altid været i originalt apple-cover, og ikke blevet brugt synderligt meget. Det betyder dermed, at den fremstår i rigtig god stand, og med et batteri der holder som en ny. Coveret, original oplader samt kopi af kvittering medfølger. Den er også til salg andre steder. Jeg forbeholder mig retten til at sælge ved det rigtige bud. For billeder se: http://www.dba.dk/ipad-64-gb-sort-med-3g-m/id-1002037136/ Den befinder sig på Østerbro, København. HBO: 2000 kr. IPAD'EN ER SOLGT Redigeret af Flubber - 21-Juli-2013 kl. 21:42 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GPS er vel uafhængig af 3G, da det modtages via satellit. Mener helt bestemt min iPad2 med wifi har indbygget GPS
|
|
![]() |
|
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
Det er meget muligt at 2'eren har GPS uden 3G. Den har jeg aldrig haft, så den skal jeg ikke kunne sige noget om. Men i den første generation var det udelukkende 3G-modellen der havde en rigtig GPS indbygget.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Ikke i en Ipad 1.
|
|
![]() |
|
Baron ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
iPad 2 har IKKE en gps antenne, men bruger derimod wifi til at lokalisere, hvor en iPad 3G bruges som 'assistet gps' .. I tilfældet af man skal bruge en wifi-model til gps, så kan man forbinde den med f.eks en iPhone med 'pair' ..
|
|
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Den dedikerede GPS chip er sambygget med mobildatachippen. Resten er wifi a-GPS.
|
|
![]() |
|
Slet ingen interesserede?
|
|
![]() |
|
Realistiske bud modtages også
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
1K?
BS
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
1200 pp
|
|
![]() |
|
Så er budene da i gang. Skulle dog gerne højere op før jeg sælger
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |