|
S: Ipad 2 sort 16gb "solgt" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2013 kl. 08:08 |
Sælger min Ipad 2.
Har valgt grundet billederne, at linke til min dba annonce. http://www.dba.dk/ipad-2-16-gb-sort-hyster/id-1003065552/ foretrækker afhentning grundet tilbehør. hvis der kommer bud på udstyr, sælges den også separat. kom frisk og spørg blot. kører flere steder. Redigeret af symbol - 01-September-2013 kl. 07:10 |
|
![]() |
|
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er selv fra Næstved :)
Men er det kun WIFI udgaven? :) |
|
![]() |
|
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
Hmm... Hvad mener du med kun ;-)
Ja, det er wifi udgaven. |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
Jeg vil gerne byde på Ipad'en separat. Et startbud er kr. 1500
I tilfælde af et samlet bud, på alle produkterne, vil jeg gerne byde 2000 kr! Køb af iPaden alene, er mest foretrukket! :) Jeg bor i KBH, men ang leveringsbetingelser, så kan vi tage den, hvis buddet bliver accepteret. -Zirio
Redigeret af zirio - 31-August-2013 kl. 10:26 |
|
![]() |
|
#zirio Jeg noterer dig gerne for 2000.- samlet. |
|
![]() |
|
Der er budt 2200.- på dba
|
|
![]() |
|
Solgt for 2300 afhentet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |