|
S : iPad 4 (SORT) |
Besvar |
Forfatter | |
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Juli-2014 kl. 15:07 |
iPad 4 32GB med 4G og WI-FI. Ca. 1½ år gammel. 100% ok og som ny. Ingen skrammer eller mærker.
Befinder sig ved Kolding. HBO : 3000,-
Redigeret af 2ben - 26-Juli-2014 kl. 15:26 |
|
SørenLM
Junior bruger Oprettet: 14-September-2012 Sted: Frb, DK Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Jeg er på jagt efter en Ipad til min far. Jeg bor i København, men skal i slutningen af august et smut over til Jylland og kan lægge vejen forbi, hvis det er. Jeg synes din Ipad lyder interessant. Har du mulighed for at sende mig nogle billeder af den til: slmeyer@gmail.com? Jeg skal også lige sikre mig, at det er udgaven med 4G tilslutningen, da det er et krav. Jeg ser frem til at høre fra dig. Mvh. Søren |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kigger i trådstarters beskrivelse, så står der bl.a. 4G.
Til orientering er det muligt, at sende en PB (privat besked)...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |