recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: iPad Air 16 GB 4G - UÅBNET
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: iPad Air 16 GB 4G - UÅBNET

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Luksusole Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2014
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: iPad Air 16 GB 4G - UÅBNET
    Sendt: 26-Juni-2015 kl. 08:39
Hey gutter,

Jeg købte på DBA 2 stk. iPad Air til hhv. mig og min kæreste - hun vil dog hellere bruge sin Macbook Air, så vil jeg sgu hellere have kontanter igen ;-) Jeg beholder den ene, og sælger den anden. Et stk: iPad Air 16 GB (Hvid) Wifi + Cellular. Den er uåbnet - stadig i ny, plomberet emballage - og har kvittering fra Telia. Kan godt sende/uploade billeder af emballagen, men det tænker jeg ikke er nødvendigt. I ved vel godt hvordan den ser ud. Den befinder sig i Greve og kan enten afhentes eller leveres efter aftale. Jeg er ikke meget for at sende - men hvis køber går med til at overføre før afsendelse kan det muligvis komme på tale. Kontakt mig på 42 41 60 11, her på annoncen eller på min mail. Jeg svarer hurtigst på mobil. Nypris: 3699,- http://www.fona.dk[...] HBO: 2500 Køb nu: 3000,- SPAR PENGE! ;-)
Til top
Luksusole Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2014
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luksusole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2015 kl. 08:40
Den er også på DBA og HOL. Skal nok opdatere med bud løbende.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu