|
S: iPad Air 16 GB 4G - UÅBNET |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2015 kl. 08:39 |
Hey gutter,
Jeg købte på DBA 2 stk. iPad Air til hhv. mig og min kæreste - hun vil dog hellere bruge sin Macbook Air, så vil jeg sgu hellere have kontanter igen ;-)
Jeg beholder den ene, og sælger den anden. Et stk:
iPad Air 16 GB (Hvid) Wifi + Cellular.
Den er uåbnet - stadig i ny, plomberet emballage - og har kvittering fra Telia.
Kan godt sende/uploade billeder af emballagen, men det tænker jeg ikke er nødvendigt. I ved vel godt hvordan den ser ud.
Den befinder sig i Greve og kan enten afhentes eller leveres efter aftale. Jeg er ikke meget for at sende - men hvis køber går med til at overføre før afsendelse kan det muligvis komme på tale.
Kontakt mig på 42 41 60 11, her på annoncen eller på min mail. Jeg svarer hurtigst på mobil.
Nypris: 3699,-
http://www.fona.dk[...]
HBO: 2500
Køb nu: 3000,-
SPAR PENGE! ;-)
|
|
![]() |
|
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er også på DBA og HOL. Skal nok opdatere med bud løbende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |