|
S: iPad Air 16 GB WiFi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2014 kl. 18:49 |
Sælger min iPad Air købt på releasedagen i November 2013
![]() Sælges grundet køb af iPad Mini. Den fejler intet, har en enkelt mikro skramme på bagsiden. Så lille at jeg ikke engang kan tage et billede af den. Et lyseblåt Targus case medfølger ![]() ![]() Billeder kommer senere ![]() HBO: 1800kr. Befinder sig i Slagelse - sender gerne og splitter forsendelsesomkostningerne 50/50
![]() Redigeret af MilloDk - 20-November-2014 kl. 18:52 |
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken farve?
Og HBO er ikke til diskussion? |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Vil gerne hente den for 1500,-
|
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Vil gerne byde 1600 kroner
|
|
![]() |
|
Havana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
1700
|
|
Mvh Havana.
|
|
![]() |
|
Mikkel_kbh_v ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Status: Offline Point: 27 |
Jeg vil gerne byde kr. 1.800.
Tak, Mikkel
|
|
![]() |
|
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Hov, havde helt glemt at skrive farve
![]() ![]() Lader den lige køre til søndag aften kl 20.00
![]() |
|
// MilloDk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |