|
S: iPad Air 2 wi-fi 64GB |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PB sendt
|
|
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
|
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
Byder 1.700 kr. afhentet.
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Byder kr. 1.800,- + porto
|
|
![]() |
|
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Det undrer også mig, hvad han har gang i ![]() "Håber at kunne få 1800,- men bud modtages også" "Værsgod, her er 1800,-" "Nej, det vil jeg altså ikke sælge den for" ![]() |
|
![]() |
|
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
Undskyld forvirringen, jeg kan godt se at den formulering jeg har brugt ikke er så heldig. Det beklager jeg, det har på ingen måde været meningen af føre nogen bag lyset.
Det jeg mente var at jeg ville mindst have 1800,- men bud modtages også i tilfælde prisen kunne komme lidt højere op. Detfor lader jeg tråden kører indtil søndag kl. 21 Igen jeg beklager virkelig den forvirring der har været. Pt er højeste bud 2000,- som er kommet via PM
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Så skriv HBO 1800kr. Så er 1800 mindstepris, men du håber på mere...
HBO = Højeste Bud Over Redigeret af Kampus - 10-November-2016 kl. 19:57 |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
1900kr inkl porto.
|
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
Hvis han virkelig håber på 1.800 kr., så skal han have lov til at skrive, at han håber det. At folk har svært ved at håndtere den formulering, må være folks eget problem. Helt vildt så meget klagesang, det kan bibringe.
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Hvis den er 100 % ok byder jeg 2.100 + kr 50 til fragt
|
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
2150kr + 50kr porto også forudtaget at den er i perfekt stand og ikke varm :)
Redigeret af Insaniac - 13-November-2016 kl. 20:59 |
|
![]() |
|
2175 plus 50 i porto.
Det er normalt god stil er at forlænge bud fristen ved bud i sidste øjeblik |
|
![]() |
|
2200kr plus 50kr i porto :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |