|
S: iPad Mini + PS Vita m.spil |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
BX5 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2013 kl. 13:40 |
Da jeg har brug for lidt ekstra penge til at finansiere et større projekt, har jeg et par ting jeg gerne vil have afsat. Tingene befinder sig nær Århus, men forsendelse er også en mulighed ved forudbetaling pr. konto. Jeg har tidligere handlet herinde før
![]() Det drejer sig om følgende. iPad Mini 16GB Sort (Wifi-model) Ikke brugt ret meget, ser ud som ny og fejler absolut ingenting. Købt i FONA d.30/3 - 2013, så altså kun godt og vel 1 måned gammel. Inkl. originalt Smart Cover i farven grøn. Kvittering haves. Samlet nypris: 2900 kr Pris: 2000 kr PlayStation Vita (Wifi-model) Ligeledes heller ikke brugt særlig meget - flere af medfølgende spil er ikke engang blevet spillet. Ser ud som ny og fejler absolut ingenting. Købt hos ComputerCity's webshop d.28/1 - 2013, så godt og vel 3 måneder gammel. Inkl. org. 16 GB MemoryCard og 10 spil. Kvittering haves i form af kvittering pr. mail fra forhandler. - Blazblue Continuum Shift Extend - Call of Duty Black Ops Declassified - Everybody's Golf - FIFA Football - Mortal Kombat - Ninja Gaiden Sigma Plus - Rayman Origins - Street Fighter X Tekken - Ultimate Marvel vs. Capcom 3 - Wipeout 2048 Samlet nypris: ca. 3800 kr HBO: 1800 kr Jeg forbeholder mig retten til alt! Redigeret af BX5 - 01-Maj-2013 kl. 17:51 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
50kr + porto for CoD?
|
|
![]() |
|
BX5 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 64 |
Skulle måske have nævnt, at PS Vita-tingene kun bliver solgt samlet.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Og vi kunne ikke lave en særaftale med call of duty? Det kommer næppe til at gå ud over dit salg :)
|
|
![]() |
|
Nej, det kunne vi ikke - ellers havde jeg jo ikke skrevet samlet salg.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Vil gerne byde dig 1800 + pp for IPad..
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Fair nok. Held og lykke med dit salg. Smid en PM hvis du skulle finde på at skifte mening. |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Hvor står iPaden i Århus?
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Vil gerne byde 1800 incl porto for Vita'en...
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Jeg vil gerne slå til på de 2000,- for Ipad/cover
(såfremt den er som du skriver: 100% som ny! Uden ridser etc.) Kan du ikke sende mig en PB med tlf. så vi kan aftale nærmere om hvordan vi gør det? |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Hej BX5
Kan se du har været på i nat. Kan du ikke smide mig en PB med tlf. så vi kan få aftalt hvordan vi ordner det med Ipad'en? |
|
![]() |
|
Er der nogen der har hørt fra sælger?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |