|
S: iPad Mini, Vægbeslag & iPhone 5 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
AndersKjergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 16:47 |
Alt er solgt. Vh Anders Redigeret [20/10-14]: iPhone 5 solgt. Ny pris på iPad. Redigeret [22/10-14]: Ny pris på iPad. Redigeret [29/10-14]: Wallee solgt. Redigeret [1/11-14]: iPad solgt.
Redigeret af AndersKjergaard - 01-November-2014 kl. 12:01 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1500,- evt afhentet i Sønderborg for din iPhone.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det var noget af en omvej, når sælger er i Aalborg
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Haha, ja. Jeg afhenter den også gerne i Køge.
|
|
![]() |
|
AndersKjergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 25 |
kim.t: Jeg har fået et bud på 1700, så jeg venter lige og ser, men tak for buddet
![]() Kampus og elendil: kim.t refererer til DBA annoncen hvor jeg skriver at den kan hentes i Sønderborg
![]() |
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Ahr, pis. The joke's on us, then.
Det lød ellers sjovt i mit hoved :-) |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
kunne også være interesseret i iphone og kan afhente i aalborg. Skal dog lige afklare med svigermor først, da det er til hende...
|
|
![]() |
|
Okay. Nu har jeg godt nok lige taget den med til Sønderborg. Men vi kan jo altid klare noget fragt. Ellers er jeg i Aalborg igen d. 31.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
er der kvittering og garanti på den?
|
|
![]() |
|
Der er kvittering og reklamationret, ja.
|
|
![]() |
|
svigermor vil have iphone 6 så jeg springer fra igen...
|
|
![]() |
|
Helt ok, den er solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |