|
S: iPad retina 16 gb wifi (3. generation) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2015 kl. 17:41 |
Hej
Jeg sælger en iPad retina med 16 gb og wifi for min far, da han har fået en nyere model. Den er i rigtig fin stand med enkelte ridser bag på. Ingen buler. Den har været brugt som "sofaipad". Den har altid haft smart cover på, som ligeledes medfølger. Coveret er lysegråt. Den befinder sig i København de næste to dage, hvorefter den, hvis en eventuel køber ønsker det, kan medbringes til Aalborg, Løkken og Skagen. Den kan ligeledes sendes med posten. HBO: 1300.
|
|
![]() |
|
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1000kr
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
"Ipad with Retina" er generation 4 med lightning ladestikket. Det er rigtigt at generation 3 har Retina skærm, men dens navn er "The new iPad".
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
Kære Heine. Dit bud er noteret - jeg håber dog på at komme højere op.
Samtidig bemærkes det, at jeg først er hjemme i KBH igen søndag den 26. juli. Cyberguyen: Tusind tak for opklaring af den totale forvirring ;) |
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
1100
|
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
1200 plus porto eller måske afhentet af en kammerat
|
|
![]() |
|
1200 plus porto er noteret :)
|
|
![]() |
|
Mikkel_kbh_v ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Status: Offline Point: 27 |
Hvis den ikke er solgt endnu, vil jeg gerne give de ønskede kr. 1.300.
mvh Mikkel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |