|
S: iPhone 4 - 8 GB - Sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juni-2013 kl. 10:27 |
Hejsa
Har vundet en iPhone 4 i en salgskonkurrence, og da jeg allerede har en 5'er så sættes den derfor til salg. Da det er en præmie er der ingen kvittering, men garanti følger IMEI nummer og jeg skriver gerne en erklæring. Serienummer kan ligeledes oplyses såfremt man ønsker at tjekke med Apple eller lignende. Den er i ubrudt original emballage. HBO: 2.000,00 |
|
![]() |
|
bad taste ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg byde dig 1400 kr René
|
|
![]() |
|
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
Hbo 2000
|
|
![]() |
|
bad taste ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Det har jeg set.men byder dig kun 1500 kr
slut her fra. René
|
|
![]() |
|
Ok men jeg sælger jo naturligvis ikke under hbo, for så var der jo ikke nogen grund til at sætte en hbo...
Slut her fra
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Øhhh, ved du hvad nyprisen på sådan en fætter er?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
2222 kr i Elgiganten uden abb
|
|
![]() |
|
ok det havde jeg ikke lige set, sidst jeg kiggede var Fona billigst til 2500.
hbo ændret til 1700 Redigeret af Foley - 17-Juni-2013 kl. 21:29 |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Den ufattelige oplysning: hvor?
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
1700 budt inkl. porto
|
|
![]() |
|
Køge
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |