|
S: iPhone 5, 32 Gb sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1088 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2015 kl. 13:55 |
Hej.
Jeg sælger min iPhone 5, 32 Gb. Jeg har netop fået renset opladningsstikket. Den har selvfølgelig brugsridser mv. men fungerer ubeklageligt. Den står i hovedstadsområdet. Jeg forestiller mig et HBO: 1500 kr.. Jeg forbeholder mig retten til alt. Jeg lader den køre indtil på søndag. Er også sat til salgs på andre sites. /Halsted Redigeret af Halsted - 08-Januar-2015 kl. 14:15 |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1088 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har modtaget et bud på 1600 kr. andetsteds.
/Halsted |
|
![]() |
|
Er prisen helt i skoven?
Hvis en iPhone 5S går til 3000+ er 1500 kr. vel ikke helt forkert? Byd! /Halsted |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
lidt billeder?
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
alder og har du original faktura?
|
|
![]() |
|
MulleB.
Den blev købt 14 dage efter lancering tilbage i 2012 så den er rundt tre år gammel men har ikke været brugt de sidste 4 måneder pga. en ny firmatelefon. Den er mere end 2 år gammel så ingen reklamation. Jeg er lige flyttet så lever i flytterod. Det er ikke sikkert jeg kan finde faktura'en. P.S. Jeg har gode billeder som jeg kan sende. Send en PM med jeres mailadresse så skal jeg sende dem til jer, som er interesseret i at købe telefonen. Mvh Martin Redigeret af Halsted - 13-Januar-2015 kl. 14:42 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6511 |
Havde du ikke et bud på 1600 andetsteds ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |