recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: iPhone 5 32GB sort *SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: iPhone 5 32GB sort *SOLGT*

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: iPhone 5 32GB sort *SOLGT*
    Sendt: 17-December-2014 kl. 19:09
Hej

Jeg har en 2 år gammel iPhone 5 32GB i sort i overskud.

Telefonen er i rigtig fin tilstand, på trods af alderen, da den altid har været opbevaret i sleeve, og været passet godt. Har haft den fra ny, og købt den gennem en firma aftale.

Optisk 95% som ny.

Ikke sim låst.

Pris 1400 kr.

Geografisk placering 6880

Ved foresendelse, foretrækker jeg bankoverførsel, swipp eller mobilepay.

Redigeret af Plex - 17-December-2014 kl. 22:04
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 19:30
Ja tak !
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 19:40
Send mig en personlig besked, med information om hvordan du vil handle - betaling og evt. forsendelse
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu