|
S: Iphone 5S 16gb 1500kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2015 kl. 08:51 |
Jeg har overstående i overskud nu og vil gerne have dne solgt.
Den er købt 27/12 2013. Space grey. Den har en lidt træg knap i toppen. Den virker fint men den giver ikke det klik den ellers gør. Det er lommefnuller der sidder der:). Den har da sine lommeridser, men ellers ikke en telefon der er tabt eller har haft en hård medfart. Kvittering og emballage haves stadig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hvad er sådan en svend værd?
Redigeret af Bromberg5 - 29-December-2015 kl. 09:21 |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1500 kr pp er hermed budt :-)
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Pb sendt :)
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Er det så over mit bud eller hvordan - svært at køre en online vurdering med pb...
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Det var et tilbud om en bytte handel, men da jeg ikke ved om sælger er interesseret i at bytte overhovedet sendte jeg det i en pb for ikke at opfordre alle til at byde ind med byttehandler. :) - har dog ikke hørt fra sælger endnu. Mvh. Rasmus
Redigeret af fausing - 04-November-2015 kl. 07:44 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Jeg har virkelig ikke held med at poste herinde på andre medier end min hjemme pc.
Bytte har desværre ikke interesse da jeg har lige rigeligt til salg selv:) Bud på 1500 er noteret, men håber nok på lidt mere, uden at være skarp på handelsværdien. Dog gør det at jeg lader den løbe lidt endnu |
|
![]() |
|
Nå, mit teleselskab kan åbenbart ikke levere, trods reservering:(, så jeg må pausere mit salg. Hmmmmppffh
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
1200,- budt.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Negativ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |