|
S: iPhone 5S 16GB sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2014 kl. 08:06 |
iPhone 5S sælges da jeg har købt 6'eren.
Telefonen er i super stand og der medfølger kasse og kvittering samt lader. Købt hos 3 for et lille år siden, så der er stadig garanti i et år endnu. Seriøs annonce, så undgå hustlere, scams og phishing ved denne. Telefonen kan ses og prøves før køb på Østerbro. HBO: 2900 (da jeg har bud på 2800 på DBA) Mvh Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er den helt uden fejl og mangler? Hvad skal den koste afhentet på Østerbro?
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Hej Jesper, jep helt uden fejl. Er blevet passet og plejet hele sit liv. Har bevidst ikke cover på da keg synes det er en skam for så pæn en telefon og som sagt passer meget godt på den..
Den er sat på DBA for. 3250 og der er bud på 2800 men da den er i så god stand vil jeg kun sælge den for 3000. Det er så med garanti omkring et år endnu hos 3. Mvh Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
Så ændre dit HBO til 3000. Fjollet at sætte HBO 2900 når det ikke godtages :)
God søndag. Tjek din indbakke :) |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Hehe sandt, beklager :)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Der er budt 2900 på PB.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Hej jeg vil gerne give 3000kr afhentet.
|
|
![]() |
|
Modtaget - der er et par interesseret til 3000, vil lade den gå til den første der byder 3100 - helst afhentet så den kan ses før køb :)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Ok, jeg vil gerne smide de 3100kr :)
|
|
![]() |
|
Reserveret til Friediger
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Solgt!
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |